onsdag 12 mars 2008

God maka och mor som jag är


Detta är kanske ingen modeblogg, men ojoj vad jag har handlat idag! Fast inget till mig själv, ack nej! Övriga familjemedlemmar hade stora behovsluckor i garderoben. Ett presentkort på Polarn o Pyret omvandlades till fina kläder åt lillkillen, och sedan blev det visst en body på Lindex också. Och sen ett par strumpor åt lilltjejen. Och maken fick kallingar.

Handla åt maken kan vara lite knepigt. Med storlek och så, menar jag. På kalsong-affären stod jag och tvekade mellan storlekarna, men den lille välvillige expediten ryckte glatt upp ett par ur kartongen och poserade med kallingarna framför grenen. Helt på eget initiativ, kan jag tillägga.
-Eh, jättefint, men han som ska ha dom är ungefär en halvmeter längre än du... tyckte jag och försökte hålla mig för fniss.
Fast jag var glad att han inte drog på sig dem i alla fall.
_

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...