onsdag 30 juli 2008

Why oh why, H&M?


Jag bläddrade lite i nya H&M-katalogen. Inte för att jag längtar sådär vansinnigt mycket efter hösten egentligen, men det ser ju rätt mysigt ut med höstkläder ändå. Tweed, manchester, långkofta... Mmm...

God vän av koftor som jag är hittade jag både det ena och det andra i den vägen, men varför, o varför måste det vara så mycket akryl i allihop?! Synd på annars så fina koftor. Jag tål inte akryl. Det är obehagligt och nopprar.

Men klänningen på bilden ser fin ut. Den kanske jag kunde ha med en långkofta från en annan affär. Eller en av de 15 koftor jag redan har i garderoben.

2 kommentarer:

tingeling sa...

koftor is the shit. odd molly har ju en massa fina utan akryl och utan billig.suck

Akan-Kakan sa...

Smakar det så kostar det, antar jag. Det finns inga genvägar till den perfekta koftan då rå.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...