måndag 8 februari 2010

Dö, vinter, dö!

8 kommentarer:

yllet sa...

Nej är det sant?? Är det små.. euhm.. grejer som pluppar upp ur jorden hos er redan? Krokusar kanske? Vi har typ ett ton snö över våra rabatter så det känns avlägset med spirande vår. :(

Anonym sa...

Så härligt det ser ut! Men jag njuter fortfarande av våra
promenader och det fina vinterlandskapet, som vi inte haft "på aldrig dä´".
Gnurgel & companie

Akan-Kakan sa...

Yllet: Jag misstänker krokus. Och egentligen tror jag de smög upp i januari när det var blidväder, och har pausat lite nu. Fast det SER ju vårigt UT i alla fall.

Gnurgel: Jovars, hellre snö än grått & geggigt. Men allra helst vår, för min del.

Anonym sa...

Åhh vad jag längtar! Jag och Joel petade ner fånigt många snödroppe-, tulpan- och kungsängsliljelökar i höstas. Hoppas den här långa köldknäppen gjort dem gott!
Kram från A-S

Karin sa...

Ahaa, Skåne har sina fördelar! Go våren, go våren!

Akan-Kakan sa...

A-S: Det lär ju bli värsta blomsterprakten! Så småningom.

Karin: Fast några apelsinlundar har vi ju inte förstås.

anna sa...

åh det finns hopp...

Akan-Kakan sa...

Fru A: Fruset hopp (-3) för tillfället, men ändå!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...