onsdag 4 september 2013

När jag och Google inreder tillsammans

Idag kom det förresten två småländska snickare hit och mätte lite. Vi ska nämligen inreda övervåningen i höst! Jojomen, ett stort allrum och en stor oinredd förrådsdel ska bli till två barnrum med ett tv-rum mellan.

Och tydligen är det bra om man kan bestämma sig för hur man vill ha det när man ska renovera. Inte bara "tre lagom stora rum, ljust och fräscht inrett, tack!"

Så just nu diskuterar jag lite inredningsdetaljer med min vän Google. Till exempel funderar Google och jag på såna härna handtag till dörrarna:
  
 Vi tänker att det skulle passa bra, eftersom vi har liknande i resten av huset.

Imorgon ska vi tänka på dörrar också. Jag tror ett par dörrar skulle göra sig fint till handtagen. Eller vad tror ni?

3 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Det är bra att du börjar i rätt ände ;)

Och himlans snygga handtag där!

yllet sa...

äh. dörrar är överskattade på barnrum.
HAHA!

Paula sa...

Fina!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...