lördag 19 oktober 2013

Sovmorgonen som försvann

Idag skulle jag fått sova till 7:45. Det skulle varit ljuvligt, och jag skulle vaknat fräsch och utvilad.

Istället hade nån idiot glömt stänga av väckarklockan, som ringde 6:15. Gissa om jag kunde somna om sen! Om ni gissar på "nej" så är det rätt. Och om ni gissar att idioten i det här fallet är jag, så är det också rätt.

Så här sitter nu idioten som glömde stänga av väckarklockan och är den diametrala motsatsen till fräsch och utvilad. Bara att beklaga min omgivning.

2 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Ibland kan man bli rätt irriterad på sig själv ;)

Akan-Kakan sa...

I will not...: Tur ändå att det var jag själv. Annars hade det inte varit nådigt för den skyldige! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...