fredag 13 februari 2015

Kul saker som händer

Ojojoj, det är så mycket roliga saker som händer nu så jag vet inte var jag ska börja. Ett axplock:
  1. Jag fick sova hela natten. Inget barn behövde hjälp med nåt, ingen sparkades, ingen snodde mitt täcke. Och SOM jag sov! Som en frickin' STEN!
  2. Ikväll ska jag och kidsen på Mello-genrep på Malmö Arena. Pepp? Ja, pepp! Maken ska stanna hemma och städa hela huset. Han är troligen inte lika pepp.
  3. Imorgon ska vi hälsa på världens mysigaste hund. Den som vi passade över jul.
  4. Sen drar vi till Teneriffa. Jag har köpt en ny, snygg baddräkt samt bunkrat pocketböcker. Kommer bli hur bra som helst.
Ja, ni ser ju. Livet leker, världen är mitt ostron, etc etc.

3 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Låter lovely! Ha en skön semester :))

Erika sa...

Sova hela natten? Hur menar du nu? Verkar skumt...menar du att folk faktiskt gör det? Känner mig lite...chockad... ;) MVH, Mor till 20 månaders

Oslofru sa...

Å så skönt att få sova hela natten, det var länge sen vi fick här hemma :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...