söndag 13 juni 2010

Universum hatar Akan-Kakan

Dagens skit-skit-skit också:
  1. Mitt nya, fina because-I'm-worth-it-skärp gick sönder.
  2. Min cykel, som jag parkerat utanför träningsstället igår, stod inte kvar där idag när jag skulle hämta den. En tjyv hade hämtat den före mig.

Dagens (ansträngt) positiva tänkande:
  1. Det är ju smidigt att man kan göra både skärp-reklamationer, polisanmälan och skadeanmälan till försäkringsbolaget via internet i alla fall.
  2. Jag gillade ändå aldrig den där cykeln. Den var trögtrampad fastän den var dyr.

3 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Internet är fantastiskt. Jag har till exempel hört talas om något som kallas bloggar..?

Akan-Kakan sa...

Hmmm, bloggar säger du? Jag har för mig att jag hade en sån en gång i tiden, som jag brukade uppdatera nån gång ibland.

Anonym sa...

Det ursnygga skärpet beklagar jag; går det inte att laga?

Det är nog någon mening med det mesta här i världen - nu kan du få en ny och lättrampad hoj på försäkringen förhoppningsvis!

Gnurgel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...