måndag 1 november 2010

Akan-Kakan talar ut om klänningsfiaskot

- Ja du, Akan-Kakan, det där klänningstemat förra veckan. Hur gick det med det egentligen?
- Nja, det gick ju inte så bra.
- Inte så bra?
- Nej det gick ju åt skogen.
- Just det. Bara två klänningar redovisade på hela veckan.
- Jaaa, jag hade ju en klänning i lördags också. Typ. Men den blev det inget kort på.
- Hur förklarar du det här fiaskot då?
- Alltså, det blev så mycket annat att göra och...
- ...du menar att det finns viktigare saker än klänningsveckan?
- Nej, nej det gör det ju inte förstås. Det finns inga ursäkter egentligen.
- Hur blickar du framåt efter det här nu då?
- Det är bara att bita ihop och komma igen. Den här veckan är det garderobsvärmare som gäller!
- Och hur hanterar du det då?
- Jag ska gå och dra på mig en gammal oanvänd kavaj snart.
- Ja, lycka till då.
- Tack.

2 kommentarer:

Frida sa...

ah, sånt händer. jag bangade klänning både lördag och söndag, trots att jag är tema-diktator...

Akan-Kakan sa...

Frida: Skönt att du inte blev arg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...