lördag 20 augusti 2011

Redo för bio!

Lillkillens första nånsin. Gissa filmen!

6 kommentarer:

Mellanbarnet sa...

Vi med! Barnet tycker reklamen är för lång (20 min hittills) och jag blir åksjuk av 3D... Have fun!

Akan-Kakan sa...

Mellanbarnet: Jag håller med Barnet! Vansinnigt att börja en redan jättelång barnfilm med 20 minuter reklam + kortfilm. Tyckte f.ö. att handlingen sköt rätt långt över målet med tanke på att de flesta Blixten-fansen är 3-4 år. Men Lillkillen var rätt nöjd ändå.

Mellanbarnet sa...

Ja, lite invecklad handling. Fint med miljötanken, men jag tror inte Barnet greppade mycket. Det var nog mest kul att se Blixten och Bärgarn igen. Var det inte lite högt ljud också?

Minna sa...

Jack var med sin pappa på Bilar2. Han orkade inte hela filmen och han fattade nog inte mycket av handlingen. Och det hade också varit reklam och superhögt ljud.

Jag som inte ens var med ger det hela tummen ner.

1. reklam
2. för lång, nästan 2 timmar
3. superhögt ljud
4. för svår handling

yllet sa...

bra att han var nöjd! undrar när vi ska åka in med våra snorisar på det där. vi har ju trots allt lovat dem. och barn glömmer ju aldrig. de är lika elefanter på det viset.

Akan-Kakan sa...

Mellanbarnet: Vårt ljud var okej, men vi satt å andra sidan inte och försökte fokusera på det dära Wordfeud.

Minna: Jag håller med dej. En tvåtimmars James Bond-pastish i en film för 3-åringar. Hur tänkte de, liksom?

Yllet: Han var framförallt nöjd med konceptet godispåse och stor filmduk. Och lite att få se Blixten och Bärgarn igen. Fast första filmen var ganska mycket bättre.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...