söndag 9 september 2012

Nästa projekt: Projektledning 7,5 hp

Sådärja. Då läser vi lite distanskurs den här terminen då!

Kaffet är bryggt, jag är inloggad och klar, pdf-filer är nedladdade. Som den goda student jag är sitter jag just nu och tänker på följande:
  • Det är ju ett rysligt tråkigt arbetsrum vi har.
  • När kan man tapetsera om här egentligen?
  • Någon borde verkligen städa upp på skrivbordet!
  • Borde jag inte skaffa mig en särskild pärm för den här kursen? En fin? Och lite block och nya pennor?
  • När är det dags för lunch egentligen?

4 kommentarer:

Frida sa...

Alltså, jag fattar att det är bra att komplettera sina kunskaper. MEN HUR ORKAR DU? Jag känner att jag har pluggat nog för hela livet (och kanske ett liv till).

Anonym sa...

Jag håller med dig Frida! Hur orkar du akankakan-människa? För att inte tala om det där mellanbarnet...

Akan-Kakan sa...

Frida: Men du "pluggar" ju typ fortfarande! Måste hela tiden hålla dig up-2-date, läsa artiklar osv. Jag gör inte det.

Kominken: Min 7,5-poängare i valfri takt är ljusår från Mellanbarnets pluggande! Men visst, lite jobb är det ju. Kände att jag behövde utvecklas lite. Arbetsmarknadsångest osv.

Anonym sa...

Äh, kom igen! Några flumpoäng på deltid och distans är inte som att läsa på våra grundutbildningar direkt.

Ett enkelt - och GRATIS! - sätt att bättra på CVn och göra sig lite mer attraktiv på arbetsmarknaden. Skulle man råka lära sig något vettigt på kuppen är det en bonus.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...