måndag 21 januari 2013

Önskelista

Jag har ju en födelsedag coming up, och det har antytts att det är svårt att hitta på presenter till mig. Därför har jag sammanställt ett litet collage på temat.

Jag har ju sett i andra bloggar att man kan göra snygga collage över en massa saker man vill ha, som dessutom matchar varandra på ett snyggt vis (ja, Sötsur, Brallisen & Blixten, m.fl., jag menar er!). Men jag har svårt nog att hitta på saker jag vill ha. Över huvud taget.

Så här kommer några saker som inte matchar varandra. Men de matchar mig!




  1. Stor termomugg. Tex denna.
  2. De här två affischerna, som jag älskar. Jag vet inte var jag vill sätta dem nånstans. Men jag vill HA dem!
  3. Den här surdegsbakarboken! I nuläget bjuder min repertoir på en enda sorts surdegsbröd, vilket inte är så många.
  4. Två såna här krokar. De ska vara till hallen, och kommer att bli helt fäb.
  5. En sån här slipmaskin. Den ska också vara till hallen, och vi ska bli bästa vänner!

3 kommentarer:

Anna sa...

men alltså; viktigast är ju ändå att sakerna matchar en själv.
hoppas och håller mina tummar att du får'ett!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Jag vill också fylla år! Kul ju! Bra prellar, speciellt slipmaskinen. Verktyg är bra att ha.

Akan-Kakan sa...

Anna: Ja, så tänkte jag! Och jag önskar mig inte så många saker, då är det ju svårt att gruppera dem efter matchning.

I will not...: Jag har stora planer för den där slipmaskinen! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...