onsdag 7 januari 2015

Premiär: Akan-Kakan standup!

Hej vardag, hej jobbet!

Strax före jul fick jag flytta till ett nytt fint kontor, och där finns minsann moderniteten höj- och sänkbart skrivbord. Har haft det för länge sen på ett annat jobb och gillade inte nåt vidare värst, men det lär ju vara ohälsosamt som döden att sitta ner hela dagarna så jag tänkte ge det en chans ändå.

Så håll i er, för nu bli blir det premiär för att STÅ upp och jobba! 


Vardagsbloggen del 23 av 100: Stå och jobba




3 kommentarer:

Emma - hörselresan sa...

Har upptäckt att jag inte kan stå och tänka samtidigt. Krävs tankeverksamhet krävs sittläge. Mycket märkligt.

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Looking good!

Akan-Kakan sa...

Emma: Jag förstår vad du menar. Men det kanske är för att jag sitter ner nu?

I will not...: Oh well, lite suddig kanske? =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...