onsdag 18 mars 2015

Det känns som sol, det doftar vår

Hoho? Vad hände, bloggen? Tänkte sticka in näsan och säga hej efter det där oplanerade blogguppehållet.

Vad har hänt sen sist då?

Ja, vi var på Teneriffa, till exempel. Utan min mobil. Den låg kvar och laddade hemma på köksbänken. (Så där slapp ni en massa bilder på semesterfötter på stranden och skrattande barn i motljus, skönt va?)

Jag vet inte om det var semestern eller om det är våren, men jag tror att jag fått tillbaka nåt slags energi. Det är liksom roligt att ta på sig glada kläder, hitta på saker, fixa grejer. Jag har fått så himla mycket gjort de senaste veckorna så ni anar inte.

Well, mer om det en annan gång. Nu ska vi iväg och hitta på saker, min nya energi och jag.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...