onsdag 9 april 2008

It's the Konfaklänning!

Jag vann ju ingen klänning i den där tävlingen i söndags. Däremot fyndade jag i min egen klädkammare. Längst in i hörnet i en papperskasse. Under en hög mössor och annan lump.

Där låg den: Konfaklänningen.

Som jag hade när jag konfirmerades, alltså. Skrynklig som attan förstås, men fin ändå! Hade det inte varit för min tillfälligt yppiga barm så hade det varit en lycklig Aka-Kaka i finklänning i sommar. Ja men okej, jag erkänner väl att jag fick hålla in magen en aning också. (Men lägg av, kan du ha din konfaklänning utan att dra in magen eller?)

2 kommentarer:

Frida sa...

Åh, jag tror minsann att min konfaklänning skulle passa i säsongens småblommiga mode. Frågan är om den skulle passa på min kropp. Frågorna får nog inget svar, för den är troligtvis kastad :(

Akan-Kakan sa...

Hmm, jag undrar om min kommer att funka nästa år egentligen. Sitter här med 200g Marabou, haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...