onsdag 9 april 2008

A trip down Memory Lane

När jag var 13 skrev jag brev till mig själv som vuxen. Att öppnas på vissa bestämda födelsedagar. Bland annat var det ett till 30-årsdagen för inte så länge sedan.

"Hej Mej Själv 30 år! Har jag gift mig med Jordan i New Kids on the Block än?"

Sedan följde lite spekulationer om att jag eventuellt skulle ha gift mig med någon annan vid 30 års ålder, och kanske fått barn. Följt av lösryckta fraser som "NER MED SADDAM!" (med stora bokstäver) och "Varför är Jordan Knight så snyyyygg???!"

Hahaha! Jag skrattade så jag fick kramp.

4 kommentarer:

Minna sa...

Men gu' vilken kul grej!!!!

/hon som gifte sig med Jordan!

Akan-Kakan sa...

Å lyllo dej alltså, Minna! Jag citerar mig själv: "Han har ALLT! Mr Perfect."

Anonym sa...

Haha, jag skulle gifta mig med Joey.

Akan-Kakan sa...

Frk Ida: ah, ett bra val även det! Då slapp du kanske bli besviken när Minna snodde Jordan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...