måndag 19 oktober 2009

Bissy womman

Hinner inte blogga nu! Jobbar på dagen, underhåller barn på eftermiddagarna och pluggar på kvällen.

Fotnot:
- Med jobbar menar jag givetvis "jobbar".
- Med underhåller barn menar jag ser till att de får nåt slags mellis efter dagis, samt torkar löjliga mängder kladd en halvtimme efteråt.
- Med pluggar menar jag att jag läser webkurs sittandes i sängen med dator och snabbnudlar. Löö-öö-vly! Och roligt att lära sig saker. Shit vilken tönt man är. Nu ska jag gå och dra nåt gammalt över mig.

7 kommentarer:

Minna sa...

MERA BLOGG!!!!!!!!!!

Doktor Bolus sa...

För er som undrar vilken roll Akan-Kakans makes roll kan vara i det att underhålla barn med mellanmål och annat nyttigt, så kan undertecknad härmed meddela att maken givetvis inte ägnar sig åt sådana fruntimmersaktiga bestyr som att snyta barn, nej utan blott åt att dricka konjak och röka cigarrer med herrarne på klubben.

Kanske att en blogg om detta skule tilldra sig visst intresse, men underteckanad har dessvärre inte tid.

Högaktningsfullt
Allan Shunt
Modekonsulent

tingeling sa...

ja mera blogg. mera mera blogg.

anna sa...

dagarna har en tendens att försvinna i ett töcken... men precis, mera blogg! tycker jag som heller aldrig hinner :)

Unknown sa...

I know how you feel sista'! Jobba på, du är grym! Om mindre än 2 mån ses vi! Förhoppningsvis lever jag fortf...
Puss

Anonym sa...

Åh vad kul med jobb (riktigt jobb alltså), men hoppas du får liiiite, liiiite bloggtid över någongång emellanåt ialla fall. Det vore så tråkigt för oss läsare annars :(

Akan-Kakan sa...

Ja men okej då. Lite mera blogg kan det väl bli nu när ni är så rara.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...