onsdag 31 mars 2010

Världens bästa, topp 3.

  1. Världens bästa Marianne har fixat 13 dagars anställning åt mig. Med lön! MED lön! Fattar ni? Helt crazy.
  2. Världens bästa Lilltjej har lärt sig cykla. Starta och stanna ska vi öva på en annan dag.
  3. Det är vår! Världens bästa årstid. Eller näst bästa. Vi var ute i tunna jackor ikväll. Det var ljust fastän klockan var sju, rabatterna var fulla med blommor, fåglarna sjöng som galningar och Lilltjejen cyklade och cyklade.
Nu ska jag fira med att ta mig en bläcka. Alltså, jag ska dricka ett halvt glas vin. Just nu har jag nått den högsta nivån av trötthet. Den nivå där två klunkar vin = bläcka.

4 kommentarer:

Anonym sa...

WOHOOO! Härligt, grattis!

Akan-Kakan sa...

Tack! Jag är överlycklig för det lilla!

anna sa...

härligt, grattis!

Akan-Kakan sa...

Fru A: Tackar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...