onsdag 6 oktober 2010

Saker jag hade kunnat blogga om

Jag är världens sämsta bloggare nu, så här kommer en halvhjärtad lista över saker jag hade kunnat blogga om. Till viss del sammanfaller den med anledningarna till min bloggfrånvaro.
  1. Jobben på gång.
  2. Ansökningarna till jobben, som båda skulle in samma vecka.
  3. Den avancerade inlämningsuppgiften för det ena jobbet. Som jag fick i torsdags eftermiddag, och som skulle vara klar måndag morgon. När jag hade gäster hela helgen.
  4. Intervjuerna. Nummer två var idag.
  5. Okej, jag ska sluta tjata om jobbsökargrejer nu.
  6. Hösten. Känns rätt okej ändå.
  7. Förkylningen. Känns inte så okej.
  8. Kalsongtrenden. Lillkillen hade kalsongpremiär på dagis igår, upprepade succén idag. Hela dagen. Som killen själv uttryckte det: Ja har kissat på toan ida på dagis! Du blir glad då mamma!
  9. Den enorma backloggen jag har hemma. Helt sjukt, I tells you. Nämn en hushållssyssla, vilken som helst, och jag har inte gjort den.
  10. Slut på listan.

5 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Man kan ha bloggpaus. Har jag hört.

Och du. Håller tummarna :-)

tingeling sa...

hoppas, hoppas på alla jobb och om jag kunde skulle jag faxa en hushållsnära rut åt dig. :D

Akan-Kakan sa...

Miss UD: Skillnaden mellan min normala bloggfrekvens och en bloggpaus är hårfin. Tack för tummar!

Tingeling: Jag hoppas också! Och nu har jag rutat järnet själv, så här börjar bli acceptabelt igen.

lisa sa...

usch vilken lista. skit i den. vila lite. det är du värd.

Akan-Kakan sa...

Lyckoskatt: Mmm, vila. Det vore nåt det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...