söndag 24 oktober 2010

Uppsamlingsheatet

Oh mein Gott, vilken helg! Redan i fredags döptes helgen officiellt till Uppsamlingsheatet (som i sportsammanhang, ni vet), och jädrar i min låda vad vi fixat. Förutom springa runt i trädgården och göra grimascher, så har alla gamla halvfärdiga projekt har fått sig en omgång, och en hel hög nya grejer också för den delen. Så. sjukt. nöjd.

Färdigställda projekt i urval: bokhylla, vissna rabatter, vissna blomlådor, trasiga persienner som byttes mot rullgardiner, tillverkning av märkestavla för simmärken. Med mera. Med mera!

Just nu, as we speak, torkar den nyoljade bänkskivan och jag tar mig an helgens sista uppgift: välja stövlar. Tre par svarta stövlar har beställts hem från internett, och frågan är vilka som är bäst.

Smakråd, någon?

9 kommentarer:

Anna sa...

jag säger mitten, men vill gärna först ha bilder med ben i och framifrån :)

Akan-Kakan sa...

Anna: Hmm, får se om jag lyckas få till nån kompletterande bild i morgon. Men en röst på Hush Puppies är noterad! =)

Bumba sa...

Mitten

Frida sa...

Jag röstar också på mitten, under förutsättning att de sitter bra på.

Akan-Kakan sa...

Bumba & Frida: Asså, ni har ju utmärkt smak, det märker man ju! (Fast nu har jag provat mera, och tyvärr har inte mina ben samma utmärkta smak att fylla ut de där stövelskaften. Taskig passform med andra ord.)

tingeling sa...

sheisse. om mitten är ute så röstar jag på högörn.

Minna sa...

mitten.

yllet sa...

mitten.

Akan-Kakan sa...

Oj, ALLA säger mitten. Jag tyckte det var lite gummistövelvarning, men nu får jag nog omvärdera det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...