måndag 13 december 2010

Pre-jul-ambitioner

Onekligen-Lisa har listat sina ambitioner, och har redan hunnit med typ allt på listan. Jag blev lite inspirerad och tänkte: Tamejtusan! Jag ska också få saker gjorda före jul!

Till exempel följande:
  • Koka knäck! Jag har grejor hemma, hur svårt kan det var att få ändan ur vagnen liksom?
  • Köpa julklappar! Folk brukar ju gilla sånt.
  • Fixa inbjudningskort till Lilltjejens kalas! Det blir antagligen ett bättre kalas om det kommer gäster.
  • Skicka julkort! Har jag nu tvingat på barnen de där luvorna och tjatat mig till att få ta det där julkortet måste jag ju se till att skicka ut det.
  • Skriva minst ett blogginlägg om dagen. Minst! De senaste veckorna har jag tänkt kanske femti inlägg och skrivit kanske två. Usel statistik. Men nu blir det andra bullar!

2 kommentarer:

Lisa sa...

"Har redan hunnit med typ allt på listan". HAHAHA! Du tolkar så välvilligt du. Men jag är glad att jag inspirerade dig!

/hon som snart hunnit ÄTA upp knäcken också.

Akan-Kakan sa...

Lisa: Ännu en punkt på listan avklarad snart alltså? (Note to self: skriv upp Äta upp knäck på min lista också).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...