tisdag 22 november 2011

Akan-Kakan - Master of Ärenden!

Ord kan inte beskriva hur nöjd jag är med dagens ärenden! På en timme har jag köpt säkert tjugo dunderbra och nödvändiga saker i fem olika affärer, inklusive födelsedagspresenter till båda barnen, adventsblommor, och bäst av allt: GLÖGG!

Näst bäst av allt: Jag fick visa leg på Systemet. I stort sett varje gång får jag det = mycket märkligt. Jag tar det ju som en komplimang och så, men: Hallå, är det här en 19-årings ansikte, eller?!
Kanske är det min oskyldiga uppsyn? Kanske är det för att jag hänger mycket med yngre personer? Vem vet.

Anyway. Nu alla barn får ni gå och lägga er! Mamman-med-en-19-årings-ansikte vill dricka glögg i lugn och ro, tack.

4 kommentarer:

k sa...

Men precis, det är ju just det: 19, liksom... Fast nu var det ett tag sedan jag fick visa. Jag ser nog för trött och sliten ut till skillnad från dig:). Och glögg. Mmmm...

Akan-Kakan sa...

K: Nej, eller hur? Det måste vara din prästerligt förtroendeingivande uppsyn som gör att du slipper visa leg.

Miss Upsey Daisy sa...

Mamman är snygger. Och så UNG det ser ju vem som helst.

Akan-Kakan sa...

MissUD: Haha, du skulle nästan kunna jobba på Systemet ju!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...