måndag 15 oktober 2012

Na-na-na-na-na-na-na-na - FIXAT!

Det ska vara maskerad på Lillkillens dagis om ett par veckor. Och vi pratar alltså om killen som hittills vägrat allt vad utklädnader heter, under hela sin livstid.

Men nu när han går på stor-dagis med bara 5-åringar kan det eventuellt bli lite skämmigt att vara den ende som inte klätt ut sig, så jag lobbade lite försiktigt. Eftersom killen för tillfället har en hang-up på Batman googlade jag runt och hittade THE pyjamas. Med Batman-tryck. Och mantel! Kolla in bara:
Lillkillen fick se bilden och lööööved it. Mamman lööövs tanken på att det är en pyjamas i bomullstyg, som därmed kan användas fler gånger. Inte en dräkt av tunn nylon som används en enda gång.

Givetvis var den slutsåld i rätt storlek i KappAhls webshop, och man kan ju tänka sig att THE Batman-pyjamas är slutsåld i hela stan. Jag menar, alla drömmer väl om en Batman-pyjamas med mantel?

Anyway, jag hoppades på tur och började ringa runt till KappAhlar, och plötsligt har jag lagt undan dröm-pyjamasen i rätt storlek i en butik i stan. Weee-hooo!! Jag gissar att jag inom kort har en son som är ballaste Batman i stan. Och vägrar alla andra kläder. Borde jag kanske lagt undan fem pyjamasar?

2 kommentarer:

Librarybeth sa...

Gudars. Oh happy day! Han måste vara så lycklig!

Akan-Kakan sa...

Librarybeth: Han är inte bara lycklig, han ÄR Batman nu! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...