fredag 15 mars 2013

2013 - the year of ROLIGT!

Jag har bestämt mig. Jag vill ha mer roligt. Alltså MER roligt. Mer ROLIGT!
2013 är året då jag gnäller mindre, tråkar mindre. Året då jag hittar på roliga saker. Härmed förklarar jag 2013 för The Year of ROLIGT!

2013 är året då jag går på evenemang, träffar folk på lokal, åker på utflykter, bjuder hem trevliga människor på middag, etc, etc.

Hänger ni på eller?

Exempel på roligt:
Åka på utflykt (orkar inte leta bättre bild, denna får illustrera roligt "så in i vassen", höhö!)

Melodifestival

Teater
Varsitt glas vin på lokal
Äta gott på lokal med trevligt sällskap
Slut på exempel.


11 kommentarer:

yllet sa...

Åh. Då utnämner jag det 2013 till året då Akan-Kakan och Yllet träffades! Om du har 2013 som the year of roligt och jag har 2013 som the year of succes. = the best year ever om vi slår ihop det?!

k sa...

Ja, jag är sannerligen på. Här heter 2013 än så länge "Skitåret", men det är ju inget namn jag önskar att det behåller... Från och med nu är det the year of Roligt!

Akan-Kakan sa...

Yllet: Ja, verkligen! Kombinationen borde ju bli o-slag-bar!

K: Okej, skitåret är härmed officiellt avslutat! 2013 är The year of ROLIGT!

Anonym sa...

Jag vill också vara med!

Librarybeth sa...

visst är 2013 ett KUL år, du anar inte vad sköj det blir bara det blir vår!

mis(s)match sa...

Jag får oxå prioritera mera ROLIGT istället för bara MÅSTEN...
Jag är på. Började igår med Världskulturmuséet...

Akan-Kakan sa...

Kominken: Det tycker jag verkligen du ska!

Librarybeth: Jo, våren bidrar onekligen till rolighetsfaktorn!

Missmatch: Mkt bra prioriterat!

Emma sa...

Jag såg en bok på flygplatsen om en tjej som tog ett år där hon gick in för att vara nöjd och glad och ha roligt, typ. Undrar om jag kan surfa fram vad det var dör bok. Det som stod på baksidan var att hon suttit på bussen hem från jobbet och undrat om detta verkligen var meningen med livet, och så gjorde hon nåt åt saken. Men sen minns jag inte mer

Emma sa...

Jag såg en bok på flygplatsen om en tjej som tog ett år där hon gick in för att vara nöjd och glad och ha roligt, typ. Undrar om jag kan surfa fram vad det var dör bok. Det som stod på baksidan var att hon suttit på bussen hem från jobbet och undrat om detta verkligen var meningen med livet, och så gjorde hon nåt åt saken. Men sen minns jag inte mer

Emma sa...

The happiness project

Akan-Kakan sa...

Emma: Aha, låter som en klok tjej, hon i boken. Tankens kraft etc. Fast helt lätt att bryta tankemönster är det ju inte.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...