torsdag 21 mars 2013

Year of ROLIGT - sagan fortsätter

Okej, okeej, jag bloggar väl om roligheter igen då! Bara för att ni tjatar så mycket.

Ikväll har jag haft roligt nu igen. Fast jag kan inte ta åt mig så mycket av äran, för det var min vän Soffan som var i stan med sitt jobb, och Soffan insisterade på att vi skulle ses och äta på lokal och sånt. Hon är en mycket bra person på det viset, Soffan. Ja, hon är ju en mycket bra person på många vis förstås. På det hela taget var det mycket fint att träffa gammal god vän och äta god mat såhär en torsdag. Jag åt ost. Det var gott.

2 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

jag tycker det är roligt att hon kallas för Soffan ;)

Akan-Kakan sa...

I will not...: Well, egentligen har hon nog inte kallats "Soffan" sen högstadiet, men in the name of ROLIGT så kan man ju damma av ett gammalt smeknamn! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...