måndag 25 augusti 2014

Helgen - en kort rapport

Vet ni, jag var ensam hemma hela, hela helgen. Är man en dålig mor om man tycker det är helt UNDERBART? Förutom vara ifred fick jag cirka tusen saker gjorda. Till exempel:

Sprang ett motionslopp. Det gick trögt och långsamt, men jag var glad ändå. Framför allt när jag noterade min placering i klassen "kvinnor 70+ år": Jag vann!


Andra viktiga saker jag gjorde var tvätta, rensa ogräs, fixa viktiga saker i datorn samt se vad jag ville på TV. Och min standardlunch när jag är ensam hemma: Kaffe, havreknäcke med avokado och en bok. Alltså, ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar den här sortens lunch.


Ja, det var väl min helg det. Slut på kort rapport. Ni då?

4 kommentarer:

Frida sa...

Jag flängde runt till höger och vänster och är inte ett dugg utvilad. Men hade roligt. Är dock lite avundsjuk på din helg...

Akan-Kakan sa...

Fraidi: Jag tyckte din helg lät rätt perfekt den med! Fast det finns kanske flera sorters perfekta helger.

Miss Upsey Daisy sa...

Gud. En helg helt ensam?
Så himla underbart. Suckar småbarnsmamman ..

Akan-Kakan sa...

Miss UD: It was sweet, SWEET I tell you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...