torsdag 21 augusti 2014

Höst på min planet

Jaha, jag tror bestämt att hösten är här. Kanske dags att försöka smyga igång den här gamla försummade bloggen igen?

Igår hängde jag undan sommarkläderna från garderoben och drog fram de där ylleplaggen och tjocka tröjorna igen. Jobbet började förra veckan, kidsen började motvilligt skolan i tisdags. Hej vardag, liksom!

Anslagstavlan på mitt jobb pryds av ett skelett som Lillkillen gjort åt mig. Jag låter det få illustrera mina känslor inför hösten. Fri tolkning!

Skräckfylld blick, sammanbitna tänder, glädjeskutt à la Skalle-Per. Samt ett par extra knäskålar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hösten kom alldeles för tidigt i år :-(

Akan-Kakan sa...

Oskrivnablad: Och så plötsligt! Man kunde ju fått nån förvarning, tycker man.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...