söndag 15 juni 2008

At last we meet, Lena

För hundra år sen skrev alla modebloggare av rang om ett par jeans vid namn Acne Tube Lena. Själv var jag vid den tiden en aning för gravid för att prova sådana. Dock har Lena hela tiden funnits i mina tankar. Idag var det dags för oss två att mötas...

Jag skulle gissa att vi var den enda barnfamiljen inne på Solo idag. Dämpad belysning, tuff musik, hipp expedit. Och så vi då. Barnfamiljen från förorten. Men expediten höll god min och letade glatt fram ett par Acne-Tuber åt mig. Men tyvärr kom Lena inte riktigt överens med min rumpa. Hon fick stanna kvar hos den hippe expediten.

5 kommentarer:

tingeling sa...

men blev det ingenting då ?

Akan-Kakan sa...

Det blev Levis Flare. Vi blev ganska goda vänner. Fast jag ska prova lite till härhemma. Men Lena finns fortfarande i mina tankar... =)

tingeling sa...

levis allts�... kanske ska kika p� ett par s�dana n�r det �r dags d�...

Frida sa...

Själv kunde jag inte motstå Lena, så de bor hos mig nu. Jag gillar faktiskt hur min rumpa ter sig i henne. Dock är de för låååånga, måste kvista över till mamma och hennes tvättmaskin för fix.

Akan-Kakan sa...

Hmm, jag borde kanske ge henne en ny chans. Hög midja är ju snyggt, alltså.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...