måndag 9 juni 2008

Hej igen Calle/Säpoagenten!

För ett tag sedan utmanade jag Carl Bildt att göra en lista, och länkade samtidigt till hans blogg. När jag sedan kollade runt i min besöksstatistik såg jag att jag haft riktigt storfrämmat här på bloggen. "Referring link" visade på någon från hans statistiksida. Calle själv? Eller kanske någon från Säpo? (Som kollar om jag verkar utgöra nån risk för rikets säkerhet? Haha) Vilket som skulle vara lika festligt.

Så om du tittar in igen, ministern (eller Säpoagenten), skriv gärna en kommentar och säg hej! Vi kanske kan bli bloggkompisar?

8 kommentarer:

tingeling sa...

Oh så spännande!! men att han inte skrev vad han hade på sig då...vem det nu var

Akan-Kakan sa...

Ja visst är det rysligt spännande! Hoppas han (eller hon) kommer tillbaka och berättar vad han (eller hon) har på sig! Och hoppas det är velour.

anna sa...

och för allt i världen, gör utmaningen!

Akan-Kakan sa...

Ja, bussiga du! Jag såg förresten allt att du var inne här idag igen, Calle! (Eller var det kanske nån assistent från ungdomsförbundet?)

tingeling sa...

förlåt en oteknisk en men hur ser du det ? vart kollar man liksom

Akan-Kakan sa...

Jag har en statistikräknare (Statcounter), som räknar antal sidvisningar och sånt. Där kan man även se lite andra grejer som exempelvis "referring link", dvs varifrån en viss adress kom.

Akan-Kakan sa...

en viss läsare menar jag (dvs IP-adress)

tingeling sa...

åhå jag förstår...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...