lördag 22 augusti 2009

Handtag, famntag

Äntligen lådhandtag!

Vi tyckte det kunde vara lite festligt att beställa handtag som var restnoterade. Så det gjorde vi. Nu, efter nästan två månader, har en första leverans med 15 st kommit. Resterande handtag är tydligen ännu mer restnoterade, och kommer vid "senare tillfälle". Ospecificerat när. Spännande!

Innan jag avslutar det här inlägget vill jag bara dela med mig av en insikt jag kommit till efter två månader utan handtag på skåp och lådor. Två månader av hala ut alla lådor underifrån, en och en, tills man kommer åt och kan öppna översta lådan. Här kommer insikten: Det är oerhört praktiskt med ett handtag! Man kan bara dra ut rätt låda. Hur lätt som helst! Handtag, mina damer och herrar. Handtag är grejen!

4 kommentarer:

anna sa...

värda att vänta på, väldigt fina.

Akan-Kakan sa...

Fru A: Tycker jag med! =)

Frida sa...

tjusigt! Och du, vilken insikt där. Om handtagen.

Akan-Kakan sa...

Frida: Jag har fler insikter på lager: Det är jättesmart att ha all matlagningsutrustning i samma rum. Kylskåp, skafferi, diskmaskin, miskro osv på samma ställe. Väldigt praktiskt. Kom ihåg var du läste det först!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...