måndag 7 september 2009

Avmormorifieringen fortsätter

Titta på bilden här till vänster. Är det inte helt underbart? Det som en gång var strukturtapeter i bästa mormor-stil, som sedan revs ner och lämnade en gulbrun, luddig tapet med solblekt mönster, har nu blivit helt vitt. Smaka bara på ordet: vitt. VITT. Mmmm...

Det ser inte ut som att en mormor bor i sovrummet längre! Det ser ut som att... ja, nån yngre än en mormor i alla fall.

Okej, i ärlighetens namn: Det är helt vitt, och inget är uppsatt på väggarna än, så det ser väl mest ut som att en mentalpatient bor där.

Så det passar ju perfekt! Säger jag och häver upp mitt allra mest psykiskt friska skratt. Här kommer det: HAHAHAHA!

6 kommentarer:

tingeling sa...

kanske sätta upp madrasseringar på väggarna. ja? jag tycker det verkar både praktiskt och ombonat.;)

Akan-Kakan sa...

Tingeling: Där sa du nåt! Mysigt! De står säkert emot BobbyCar-krockar bättre än de nuvarande väggarna också.

Malin sa...

Hejsan :)
Haha gud vilken rolig blogg du har. Den måste jag fortsätta följa ;) Hoppas ni har det bra och hälsa familjen.

Akan-Kakan sa...

Hej Malin! Välkommen hit. Kul att man kan följa dig nu också! Kram!

Daniel sa...

Borde komma å pigga upp klinikrummet med glittrig schlager.

Akan-Kakan sa...

Daniel: Menar du att du borde det? Jag säger schlager: ja, glitter: nej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...