onsdag 16 september 2009

Piska, por favor!

Alla andra gör det mycket mer än jag!

Fraidi gör det skitmycket. Minna också, verkar det som. Och Mellanbarnet har till och med en vision om hur mycket hon ska göra det! Var och varannan dag läser man om hur himla mycket folk joggar.

Så nu jäääklar ska jag också! I går 7 km. Imorgon 7,5.
First I take Manhattan, then I take Berlin.

Kan inte ni som läser här flika in ett litet Nååå? i nån kommentar då och då? Lite Hur går det med träningen din gamla slöfock? Ni kanske kan skryta lite med hur mycket ni är ute och tränar? Så att man känner piskan, liksom.

10 kommentarer:

Frida sa...

OK. Jag sprang 6 km i går, och nu ska jag ta ett lunchpass på Stallet. Återkommer med skryt och pepp.

Akan-Kakan sa...

Fraidi: Shit, alltså. Nu känner man pressen. ;)

Anonym sa...

You go girl! Regga dig på funbeat så kan vi tävla om flest träningsminuter...
/hom med grym träningsväk i de små, små musklerna efter gårdagens passpå gymmet

Akan-Kakan sa...

Mellanbarnet: Nu har jag reggat! Inte för att jag tror att jag har nån chans i den tävlingen men vafasen...

Karin sa...

Jamen, då tar väl jag och går till gymmet i så fall.

anna sa...

vet du, jag var på en dansklass häromdagen, den första på hur många år som helst. nu har jag ont. peppar du mig så peppar jag dig?

Akan-Kakan sa...

Karin: Och jag som inte ens har nåt gym! Måste bli ändring på det!

Fru A: Dans låter kul! Ok vi peppar!

Doktor Bolus sa...

Dansklass? Återigen detta buggande... Dagens ungdom.

Annat var det på min tid. Enda gången vi fick dansa var när vi var kissnödiga i kön till pojktoaletten. Då var man liksom tvungen.

Minna sa...

Bra där.! Gå inte ut för hårt bara, det gjorde jag och fick problem, som visserligen löstes med en och en halv veckas vila... men ändå...

Akan-Kakan sa...

Allan: Det var kanske så du uppfann din unika disco-stil? Den med boxningsrörelsen?

Minna: Just det. Lagoma korvar är bäst! (Har har ju redan lite hälseneinflammation men den ska tränas bort säger doktorn.)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...