fredag 8 april 2011

Inredningsbloggen

Om en liten strax ska jag iväg till IKEA på gratis inredningshjälp. Är mycket, mycket peppad. Äntligen någon som tar tag i det här med Lillkillens rum!

Mina sjukt höga förväntningar=
  • Massor med förvaringsmöjligheter för stora leksaksfordon.
  • Goda förvaringsmöjligheter för små leksaker också.
  • Något slags mysighetsfaktor.
  • Något som tilltalar barn, t.ex. andra färger än vitt.
Så himla bra om nån annan kan tänka ut lösningar på mina problem, tycker jag.

4 kommentarer:

yllet sa...

Åh!! Dela gärna med dig av:
"Massor med förvaringsmöjligheter för stora leksaksfordon"

För det saknas även hos oss! Vad är det för fel på tex dockkläder undrar jag? Vika ihop(a) och st(iiiiiii)oppa i en byrå.

Akan-Kakan sa...

Yllet: Nyckelordet är "Stuva". Samt ev sängen "Odda" med lådor under.

Bumba sa...

Åhhh, finns det sådan hjälp att få där?! Tack för tipset!

Akan-Kakan sa...

Bumba: Inte på alla varuhus, men på de flesta!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...