tisdag 20 september 2011

Alla tummar för Akan-Kakans nattsömn nu!

Jag beklagade mig ju lite i morse över vår telefon som ringer av sig själv mitt i natten (förra inlägget, orkar inte länka). Snabbt som blixten hade Christoffer från Telias kundtjänst kommenterat, och efter lite mejlkorrespondens är problemet förhoppningsvis avhjälpt. OMG, could it be true? Kan det vara så att det är slut på de där sabla ringningarna som hållit på i minst ett halvår?

Har någon en tumme till övers får ni gärna hålla den för min nattsömn nu!

PS Det verkar som att Telia har anställda, ev i Göteborg, som sitter och söker på bloggar & twitter efter inlägg om dem, och sedan svarar de direkt. Hur bra är inte det då? Jag älskar Telia.

1 kommentar:

Christoffer Svensson sa...

Hej igen!

Visst gör vi det och visst sitter jag i Göteborg:)

Håller min tumme för dig och problemet också. Låter fruktansvärt att inte kunna få sova ordentligt på nätterna :/

Med vänlig hälsning
Christoffer Svensson
Telia Kundservice

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...