fredag 14 oktober 2011

Goodiebag deluxe

Idag var konferensens sista dag. Lyckades snappa åt mig följande gratisgrejer till barnen:

2 "coola" reklampennor
2 "coola" block av modell post-it
6 godisar

Fick även med mig sju burkar kosttilskott lämpliga för äldre kvinnor, som jag ska ge till morsan.

Barnen skrek entusiastiskt "MAMMA, du är BÄST!" och springer nu runt och fäster post-it-teckningar överallt. Undrar om morsan blir lika glad för sina kosttillskott?

Min egen goodiebag bestod av en blomma från professorerna, samt en ledig helg. Mmm, leeediiig. Smaka på det ordet! Inte dumt alls, faktiskt.

Bild på min blomma. Ja, tagen med datorns kamera. Orka använda riktig kamera? Nej.

1 kommentar:

Miss Upsey Daisy sa...

Tycker jag du kan kräva av morsan. Minst.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...