fredag 23 mars 2012

2012 - Den Kissande Hundens år

Varje vår tänker jag att jag skulle behöva ett par beige chinos. Oh, så vårfräscht det vore! tänker jag. Och varje år provar jag mig igenom ett antal sådana, och konstaterar att min baksida ser för sorgligt oformlig ut i dessa byxor.

I dag bestämde jag mig för att prova Gwyneths byxor. Gwyneth är ju jättesnygg, och om jag köper likadana som hon har (jo, hon använder bergis alla Lindex-kläderna från reklamen, tror ni inte?) så blir jag antagligen minst lika snygg, tänkte jag.

Nåväl. Jag ser inte riktigt ut som Gwyneth, men jag tänker mig att berget kanske får komma till Mohammed istället? Dvs att om inte byxorna passar rompan så får kanske rompan se till att passa byxorna lite bättre.

Så nu vet ni vad mina kvällsplaner är, varje kväll tills i augusti.

Just det, kissande-hunden.

De här byxorna, fast beige. Och den här figuren, fast om tusen kissande-hunden.

2 kommentarer:

Librarybeth sa...

Du menar att kissande hunden X 1000 och sedan får man Gwyneth-looks? Håret också? Så smala vader? Hennes årsinkomst? ;D Då börjar jag också köra kissande hunden redan ikväll....!

Akan-Kakan sa...

Librarybeth: Så långt hade jag inte riktigt sträckt mig, men man kan ju alltid försöka! Du får rapportera hur det funkar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...