fredag 2 mars 2012

Sol ute, sol inne, etc.

Jag vet inte om det är solskenet eller våren eller vad det kan vara, men jag känner en sådan förtröstan just nu. Som att allting kommer att bli så bra, och roligt och trevligt och allt!

Möjligtvis är jag lite tveksam inför min födelsedagspresents-överrasknings-resa i helgen. Resmålet är hemligt och jag jag fått kluriga ledtrådar varje dag, som just nu alla pekar mot att vi ska åka hem till svärföräldrarna. (Som kidsen säger: Wtf?!!) Det är ju trevligt hos dem och så, men inte direkt vad jag skulle kalla en present till mig.

Men förutom det: Tipptopp och förtröstan!

2 kommentarer:

yllet sa...

Haha! Jag tycker det vore roligt! Kör ni lite påspårettema? Åh! Det kanske jag ska göra till T i present?! En resa. Men kluriga påspåretledtrådar?!

Akan-Kakan sa...

Yllet: Ja, exakt som På Spåret! Mkt roligt! Och förhoppningsvis blir resan något mer spännande är till svärisarna bara...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...