torsdag 12 april 2012

Frisör-peppen!

Nån gång snart ska jag visa er hur mitt hår ser ut just nu. Tills vidare beskriver jag det så här: Det har nu passerat gränsen för Oj-vad-långt! och gått över till Freakish-långt. Nästan så att det bör tilltalas som en egen person, få ett eget säte på bussen, etc. För att inte nämna utväxten, som blivit så lång att jag ev borde sätta den i dagiskö.

Det är inte så att jag inte försökt boka frisörtid, men ibland är det så evigt svårt att avsätta 2,5 timmar, samtidigt som min frisör också har tid, och någon tredje person kan passa barnen. Frisörens elektroniska bokningssystem på internetz ger mig bara förslag under kontorstid, och jag är inte så sugen på att ta en halv dag ledigt för att klippa mig.

Men så idag tog jag en så kallad rövare, ringde dit och frågade om det inte gick att klämma in ändå på nåt sätt nån helg. Och gissa vad? DET GICK! Det blir klippa och slinga nu på lördag!

Ska vi inte dansa en liten jigg av lycka pga detta? Jo, det gör vi! *Jigg-jigg-jigg*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...