tisdag 14 maj 2013

Hej Bloggen

Jag känner att du kommit lite i skymundan på sistone. Jag har liksom kommit av mig med skrivandet. Jag ville i alla fall berätta att Kristi Him-helgen var himla fin.

Först var jag på SPA med mamma. Asia SPA i Varberg, om du undrar. Hur fint som helst, du borde verkligen åka dit! Bada, basta, bubbla, äta jättegott, sova på hotell. Sånt du vet. Fina grejer.

Sen åkte vi till sommarstuga och hängde där resten av helgen. Då grävde vi på stranden, hittade ett fågelbo, åt glass, lekte med Playmo, köpte ägg på bondgården. Såna grejer.

Här kommer lite bilder som antagligen blir gryniga och dåliga eftersom bloggen-appen blivit knäpp. Men lite ser man kanske ändå.


Hotellfrukost

Glasskiosk

Groda samt hönsägg

80-tals-Playmo

Strandhäng

Fågelbo

Bullar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...