torsdag 2 maj 2013

Jag känner mig nog redan mer vältränad faktiskt!

I förra veckan trillade en fet rabattcheck från en sportaffär ner i brevlådan. Samtidigt konstaterade jag att jag köpt i stort sett noll träningskläder sedan 90-talet. Jag tolkade därmed den där rabattchecken som ett tecken från ovan: Det var dags att uppdatera träningsgarderoben!

Så jag gick in i sportaffären med ett öppet sinne, så att säga. Tänkte att man nog tränar bättre om man känner sig lite snygg jämfört med de där sjaviga gamla paltorna jag hittills haft. Jag menar, gratis-tishor, ett par jazzbyxor från -98 som saknar resår i midjan, samt ett linne jag använde hela graviditeten med Lillkillen. Så kan man ju inte ha det, tänkte jag.

Och sen kan man säga att det ballade ur lite.



Det var specialerbjudanden och bigtime rabatter överallt, vad skulle jag göra? Men hot damn, vad snygg jag kommer att vara när jag tränar!

2 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Men en bra urballning ;)

Librarybeth sa...

Men preciiiis!! Du känner dig redan spänstig och stark!! :D good for you!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...