onsdag 28 maj 2008

Alla goda ting är tre

Jag fick en utmaning av Tingeling häromdan. Här kommer listan:

TRE namn jag går under:

-Anna-Karin
-mamma
-A-K

TRE saker som skrämmer mig:
-pedofiler
-cynism
-otäcka filmer eller TV-program (blev värsta mesen sen jag fick barn)

TRE saker jag har på mig:
-myskläder
-glasögon
-jättebäbis i sjal

TRE sanningar:
-min bäbis är världens största
-nästan-elvakilosbäbisar får mammor med trött rygg
-jättebäbisar äter jämt

TRE saker jag verkligen vill ha:
-ett drömhus i Malmö
-en dag på stan utan barnvagn
-och så fred på jorden såklart.

Jag vet inte riktigt vem jag skulle vilja utmana. Tror mig ha sett varianter av den här listan hos alla mina favoritbloggare. Vem finns det då? Carl Bildt, kanske.

4 kommentarer:

anna sa...

kul att den spritt sig, jag tog nämligen hutlöst lång tid på mig... och ännu roligare vore det ju om han antog din utmaning, Calle!

Akan-Kakan sa...

Ja, tre sanningar från den mannen, haha! =D

tingeling sa...

ååh, carl, spännande tänk om han har på sig detsamma som du...vilken skräll :o !!

Akan-Kakan sa...

Oh, Calle B i velour och sjalbäbis, det vore nåt det! Oväntat om inte annat. =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...