söndag 7 september 2008

Buuhuhu, stackars mej

Utan man och barn försmäktar jag i detta hus. Och regnar gör det också. Buuhuhu...

Jag längtar efter:
  1. Sommar
  2. Att vara ledig med två söta barn som alltid är glada och snälla (ja, i min fantasi alltså)
Ungefär som på den här bilden. Jag blir nästan lite rörd när jag ser hur de sitter där med sina små huvuden tätt ihop.


Det är meningen att jag ska få sjukt mycket gjort medan resten av familjen är borta i helgen, så det är väl bäst jag sätter igång igen nu då. Annars blir det inga avhandlingar skrivna.

3 kommentarer:

anna sa...

fasen, visst är det lite jobbigt att man redan längtar efter sommar..? grattis till nästan-hus-köpet!

Millan sa...

Hoppas det känns bättre nu. Du har i alla fall två väldigt söta ungar!

Akan-Kakan sa...

Fru A: Ja, nästa sommar blir skånsk för min del! =)

Millan: Visst är de! Och om en halvtimme kommer de hem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...