fredag 12 september 2008

Jag, en varmhjärtad talpedagog?

Gjorde ett personlighetstest som jag hittade via Underbaraclara. Sån här är jag tydligen:

Din personlighetstyp:

Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.

Hmmm, låter lite mesigt. Måste göra om testet, tror jag.

UPPDATERING: Nu gjorde jag om testet och blev visst en kall och beräknande företagsledare istället...

4 kommentarer:

Millan sa...

Hemkunskapslärare, det du!

Akan-Kakan sa...

Jag kan ha det som backup-plan, ifall karriären som talpedagog inte blir av ;)

Petra sa...

Puh, DET var bättre ;)

Akan-Kakan sa...

Petra: Ja, man vill ju inte vara en mes! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...