söndag 19 september 2010

Röstat!

Sådärja, då har man fullgjort sin medborgerliga plikt! Med söndagsstassen på och ett storögt barn i handen. Titta här, nu ska vi gå in i gröna tältet och lägga lappar i kuverten. Sen ger vi dem till tanten med brevlådan därborta.
Sen promenad hem i solsken och krispig septemberkyla, med en kort avvikare till lokala kondiset för att köpa med lite valbakverk hem.

Fint va?

Jag tror jag hoppar över fortsättningen på berättelsen, där jag blev utelåst med ett nerkissat barn i trekvart.

3 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Vi är så lika. Jag ska rösta och så har jag varit i barca nyss. Tog också ett töntkort som den tönt jag är.

NÖJD:

Bumba sa...

Idyll!

Akan-Kakan sa...

Miss UD: Ja, det är ju nästan läskigt lika! Jag kan knappt skilja på oss faktiskt.

Bumba: Japp, om man väljer att minnas de bästa bitarna.
Sign. Selektiv_Alzheimer_78

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...