söndag 18 april 2010

This bloginlägg will self-destruct in 10 seconds

Psst...

Jag sålde en grej på Blocket idag. Av nån anledning blev jag lite nyfiken på farbrorn som köpte. (Det är en sjukdom jag har. Google-sjukan.) Så jag googlade honom när han åkt hem.

Man får ju inte skriva om andra människor hur som helst så jag kan inte ge några detaljer, men man kan säga att jag mötte Lassie. Vi snackar högt uppsatt. Vi snackar hemlig polisiär verksamhet.

Eftersom jag såg Luftslottet som sprängdes i går, vet jag att pensionerade, fd anställda vid hemlig polisiär myndighet inte är att leka med. Därför har jag vidtagit vissa säkerhetsåtgärder, och detta blogginlägg kommer att självförstöras inom kort.

6 kommentarer:

tingeling sa...

åh vad spännande. vilken tur att jag hann läsa!! har du googlat tingeling förresten? och om vad fick du fram ;P

Akan-Kakan sa...

Tingeling: Jag kan inte kommentera det. Sekretess.
;)

Miss Upsey Daisy sa...

Oj. Kan man säga att du också är en slags kändis då..?

Akan-Kakan sa...

Miss UD: Det är tyvärr hemligstämplat material.

Petra sa...

Jag googlar allt och alla, hög som låg. Men något lika spännande objekt som du haft affärer med har jag ännu inte stött på. Attans!

Akan-Kakan sa...

Petra: Dina "objekt" kanske är under cover? Dvs ännu mer spännande.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...