måndag 12 december 2011

Kan någon hjälpa tant med telefonen?

På sistone har jag börjat fundera på det här med Aj-Fån. Är det kanske så att jag borde ha en sån? De verkar ju så festliga och bra på alla sätt och vis!


Min nuvarande mobil funkar ju helt okej att ringa, sms:a och fota (nåja, om det är ljust) med. Men den är ju inte lika smart som en Aj-Fån. Lite som den där tröga kompisen som fick vara med i gänget och man gillade ändå. Men jätterolig var hon ju inte, trög-kompisen.


Finns det någon som kan råda tant Akan-Kakan vilken sorts iPhone och vilket abonnemang hon borde skaffa? Jag vill kunna ta kort och surfa en del. Ringer och sms:ar kanske nån gång per dag.


Vilken telefon har ni? Är ni nöjda? Hur många GB minne har ni, och hur många GB surfar ni?




6 kommentarer:

Anna sa...

nu blev det så att jag som bokstavligt talat lever med min iPhone i handen.
jämnt.
den är bäst och jag sa senast idag: vad gjorde jag innan iPhonen?
och min vän höll med!
jag upprgraderade från 3G (utan S!) till 4S och är i äppelhimlen!
men om du är ny så kommer du säkert vara nöjd med "bara" en 4:a.
jag har 3 och har så haft i över två år, mycket nöjd även där.
lycka till och adda mig på Instagram sen :)

Karin sa...

jag älskar min iPhone. Köpte en iPhone 4 i somras efter att ha levt med Telias billigaste kontantkortstelefon anno 2006 i ett år och klev in i himmelriket. Min telefon innehar platsen efter mina barn men strax innan min man i mitt hjärta (mannen är ok med det, han har en HTC Sensation som tydligen är lite bättre än mig). Jag har 32GB och trots ca 400 foton och filmer och ett antal appar och podcasts så använder jag mindre än hälften av det. Köp!

Akan-Kakan sa...

Anna & Karin: iPhone 4 eler 4S, alltså? Och man klarar sig med 16 GB om man laddar över sina foton då och då? Iiih, nu blev jag ännu mer suggen på att gå med i iPhone-sekten!

Frida sa...

Jag klarar mig bra med 16GB trots att jag typ aldrig laddar över mina foton. iPhone-sekten är najs. Jag har en 3GS men om jag skulle köpa en ny i dag skulle jag köpa 4S. Mest för att jag vill ha det senaste...

Lena sa...

Jag älskar min iPhone 4S! Jag tror jag har 16GB och det räcker gott och väl :)
Jag hade en fyra innan och tyckte den var underbar också - men så skulle maken köpa en iPhone med och har tyckte att det räckte med en fyra så han köpte en 4S till mig och tog min 4:a själv. Och kamerani 4S är allt lite vassare i 4S:n :)

Akan-Kakan sa...

Okej det avgör saken! iPhone 4S it is!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...