måndag 19 december 2011

Tur att man är ute i god tid med julklapparna

Våren 2009, närmare bestämt. Så länge sen var det nämligen jag köpte en present till syrran, och tänkte att jag kunde gömma den sålänge, eftersom det trots allt var ett halvår till hennes födelsedag då.

Men sen gömde jag den tydligen så bra att jag varken hittade den till födelsedagen eller till jul.

Den där presenten har dykt upp då och då i mitt hem, och jag har tänkt att AHA! Där är den ju!! Men i närheten av syrrans födelsedag eller jul har den alltid varit helt sabla omöjlig att hitta.

Tills idag då. När jag tänkte att Nu tusan ska jag hitta den där nedrans presenten! Och sen gjorde det också. Bara sådär! (Konceptet "blandad bråte" i diverse lådor på flera olika ställen i huset gör tydligen att saker kan bli svåra att hitta. Vem hade anat det?)

Alltså. Ingen press eller så nu, syrran, men det vore nog bäst om du gillar din julklapp som du får imorgon!

2 kommentarer:

yllet sa...

Åh vad smidigt!! Och kartongen var verkligen frän!

Akan-Kakan sa...

Yllet: Ja, ibland har man tur! Och plåtgubben inuti är ännu coolare. Tycker åtminstone jag själv.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...