måndag 29 december 2008

Änglapling

Jag sitter här i skenet och pinglet av änglaspelet (Lilltjejen insisterade) och filar lite på en packlista för vår första Malmö-vecka. Vi kommer att åka dit en vecka innan stora flyttlasset kommer, så det gäller att maximera utnyttjandet av bagageutrymmet. Kläder, leksaker, diverse i kategorin "hushåll & hygien" har jag hittills listat. Kanske borde man ha med lite mysfaktorer också. Lite ljuslyktor, lite musik... Vad mer?

En sak är i alla fall säker: änglaspelet behöver inte följa med. Det tar ungefär fem sekunder innan jag blir galen på det där pinglandet. Jag tror jag packar undan det i julpyntslådan redan nu. Så kan jag plocka fram det nästa advent och tänka ååå änglaspelet, vad mysigt!

2 kommentarer:

Frida sa...

Ojvoj, jobbig packlista det där! Lycka till!

Akan-Kakan sa...

Det är tur att det finns affärer i Malmö. Ifall man skulle glömma nåt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...