fredag 12 december 2008

Reklamation

Bäste urmakare,

Snooze-funktionen på min väckarklocka verkar vara defekt. Det tar ofta uppemot 20 minuter att stänga av alarmet med hjälp av den sk Vyssan Lull-funktionen. Alarmet går sedan igång igen efter en relativt kort stund. Jag vore tacksam om denna defekt kunde åtgärdas snarast möjligt.

Det verkar även vara något vajsing med själva alarm-funktionen. Jag har försökt ställa in väckning vid 7:30, men alarmet går ofta igång cirka två timmar för tidigt. Eventuellt enligt någon asiatisk tidszon? Att alarmet stängs av med hjälp av en flaska välling känns inte jättepraktiskt heller.

Eftersom jag har fäst mig vid just den här väckarklockan vill jag helst inte byta ut den, utan skulle föredra om ovan nämnda defekter kunde repareras.

Tack på förhand.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...