lördag 20 december 2008

Surprajs-lördag

Snart, kära vänner, ska Akan-Kakan åka till Stockholm. Iiih! Spännande! Trots att jag bara bor typ 7-8 mil därifrån och i teorin kunde åka jämnt och ständigt, så blir det bara nån gång om året. Och jag är lika mycket Kusinen-från-landet varje gång.

Nu blir det i alla fall en helhelg med syster samt pappa och sambo, fylld av spännande moment. Först T-bana. Sedan julbord, eventuellt på en båt. Sedan konsert. Sedan övernattning. Eventuellt på hotell.

En ganska vag beskrivning. Jag vet nämligen inte mer om vad vi ska hitta på. Det blir värsta bästa surprajs-lördagen!

Och nu: vad ska jag ha på mig? Vad har hippa människor på sig i Stockholm när de äter julbord (ev på båt) samt går på ospecifierad konsert?

3 kommentarer:

Frida sa...

Oh, hoppas du får en ljuvlig dag. Vad gäller kläderna har jag ingen aning, jag är ju också kusinen från landet. Kolla in hos Linn eller Eleonor, de är väl hippast i (blogg-)Stockholm?

Minna sa...

Vi har på oss dödsacoola kläder och är skitasnygga och sexiga.

Akan-Kakan sa...

Frida & Minna: Jag var jättehet i leggings och fleecetröja. Jojomen, vi från landet kan också snajda till oss.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...