lördag 25 april 2009

Vem är du, vem är jag?

Asså, jag blir ju lite nyfiken. Vem är det som läser min blogg?

Jag ser ju i besöksstatistiken att det är en del folk som droppar in utan att lämna nån kommentar. Inget fel med det, egentligen. Jag är inte så himla bra på att kommentera själv när jag är inne på andras bloggar.

Men du som är här, kan du inte skriva nåt den här gången? Bara typ "hej jag heter Anki och tycker din blogg är sådär, men jag har inget bättre för mig". Eller "hej det är mamma". Schyssta?

Tips: man kan välja "Anonym" om man inte har ett blogger-konto.

19 kommentarer:

Karin sa...

Hej! Jag heter Karin och jag är bloggberoende. Misstänker att jag halkat in här via Minnas blogg någon gång och så blev jag kvar.

Lisa sa...

Hej, jag heter Lisa och jag är gruvligt avundsjuk på dina påskliljor. Plus att du är rolig.

Minna sa...

Hej Jag heter Minna (Hej Minna!!!) och jag läser din blogg!

:D

tingeling sa...

hej
:)

Lina sa...

Jag brukar titta in på din blogg då och då...

Anonym sa...

Jag hittade dig via Mellanbarnets blogg. Kategoriserade mig själv där som "småilsken akademikermamma", det kanske duger här med! ;)

Jag är grymt avundsjuk på din trädgård eftersom jag bor norr om Dalälven i odlingszon 5. Är således här av masochistiska skäl.
/Anna

Paula sa...

Hej, jag heter Paula och jag ramlade in här för ett tag sen. Och sen kommer jag tillbaka.

Anonym sa...

Hej, jag är själva upphovet till dig själv. Jag brukar kommentera men har glömt lösenordet. Kan vara åldern.
Far

Akan-Kakan sa...

Karin: Hej och välkommen hit! Bloggberoende, eh? Vi kunde kanske starta en stödgrupp?

Lisa & Minna: Mina bloggidoler! =D Djupt smickrad.

Tingeling: Alltid lika trevligt när du tittar förbi!

Lina: Välkommen igen!

Anna: Småilskna akademikermorsor är de bästa! Och vad gäller trädgården är jag helt förundrad själv. Flyttade ju nyss hit från Uppsala, och där är det sannerligen inga påskliljor i mars!

Paula: Kul! Välkommen!

Pappa: Alltid lika trevligt. Oavsett alias. Du kunde kanske ha din ålder som lösenord?

Frida sa...

You know me!

Akan-Kakan sa...

Frida: Jess aj do! :)

Petra sa...

Hej
jag heter Petra och jag har så smått börjat läsa bloggar igen, har varit urtrött på allt som börjar på b och slutar på ogg. Men jag tycker din blogg är rolig. Har alltid gjort också bor vi ju i samma stad :)

Akan-Kakan sa...

Petra: Kul att du är tillbaka! Hoppas du börjar skriva lite igen också!

Anonym sa...

Ålder som lösenord? Då måste man ju byta en gång per år. Kanske svårt?
Farsgubben

Anna sa...

Jag läser oxå!
alltid lika roligt, tack för det!

Petra sa...

Hej, jag heter Petra. Läser din blogg via inte måla där...tycker den är kul

Akan-Kakan sa...

Lilla mamman: Hej, hej! Tack själv för besök & kommentar!

Petra: Ah, Inte måla där. Den är saknad!

mellanbarnet sa...

Hej hopp. Ja, jag läser gärna Akan-Kakans fyndiga betraktelser, suger åt mig av inredningstipsen och njuter av bilderna. Såklart!

Akan-Kakan sa...

Mellanbarnet: Amen jag läser ju din blogg också, av exakt samma anledning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...